Szkolenia dla marketerów z branży agro
Chcesz działać skuteczniej w obszarze marketingu rolniczego, ale brakuje Ci wiedzy ogólnej i specjalistycznej na temat tego, jakie działania podejmować i jak mierzyć ich efekty? Chętnie pomożemy Ci przebrnąć przez to zagadnienie. Oto lista tematów, w których prowadzimy szkolenia i warsztaty dla zespołów oraz osób indywidualnych.
Nasze szkolenia:
Planowanie mediów a cele biznesowe
Podstawowe miary sukcesu w kampaniach
Dobór kanałów mediowych ze względu na cel
Modele rozliczeniowe
Kampanie 360 st. - charakterystyka
Komunikacja a media
Analityka internetowa
Interpretacja danych Google Analytics
Analiza Google Search Console w kontekście pozycjonowania stron
Wykorzystanie YouTube Analytics w kampaniach video
Tagowanie kampanii i tracking
Pozycjonowanie treści w internecie:
Kluczowe aspekty wpływające na widoczność stron w internecie
Jakie treści tworzyć, żeby być wysoko pozycjonowanym
Jak tworzyć opisy i tytuły stron oraz filmów
Organic & paid search - synergia działań wyszukiwarkowych (SEM)
content marketing na stronach zewnętrznych a SEO
Prowadzenie kanałów YouTube & video distribution
Kanał na YT - od czego zacząć i o czym pamiętać
Rola kanału YT i co z tego wynika
Znaczenie tytułów, opisów, tagów na kanale
Sposoby na zdobywanie subskrybentów
Wykorzystanie płatnych formatów - jakie są dostępne i do czego służą
Cennik
Specjalista
Koszt jednodniowej sesji szkoleniowej lub warsztatu dla specjalisty:
od 900zł netto
Zespół
Koszt jednodniowej sesji szkoleniowej lub warsztatu dla zespołu:
od 1500zł netto