Czym zajmujemy się w ramach
działań komunikacyjnych?
działań komunikacyjnych?
Skupiamy się na tworzeniu
treści na potrzeby:
Kreacji reklamowych - display, postów social mediowych, reklam tekstowych (np. w wyszukiwarkach), reklam prasowych oraz billboardów
postów organicznych w kanałach social mediowych
Wpisów na blogach
Artykułów sponsorowanych
Spotów video, filmów edukacyjnych, poradnikowych, testymoniali itp. oraz spotów radiowych
Landing page’ów
Kluczowe aspekty działań komunikacyjnych,
o które dbamy to:
Wysycenie tekstów frazami kluczowymi dla Twojego biznesu
Przygotowywanie “SEO friendly” tytułów i opisów artykułów oraz filmów na YouTubie
Jasne komunikowanie korzyści dla Twojego odbiorcy związane z korzystaniem z Twoich produktów lub usług
Bezpośrednie zachęty do wejścia w interakcję z Twoimi treściami lub bezpośrednio produktami/usługami (call to action).