Uniqom Logo

Jak dobieramy media w kampaniach?

Wieloletnie doświadczenie w realizacji kampanii praktycznie we wszystkich obszarach mediowych pozwala nam z dużym prawdopodobieństwem przewidywać skuteczność i efektywność kosztową poszczególnych kanałów oraz formatów reklamowych.

Wychodzimy jednak z założenia, że każda udana kampania wymaga przeprowadzenia testów, które potwierdzą lub wykluczą sensowność wykorzystania danego kanału w danej sytuacji – jest zbyt wiele czynników, które mogą wpływać na sukces lub porażkę danej kampanii, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć przed jej startem.

Dobór mediów rozpoczynamy od podziału na te których zadaniem jest:



Wspieranie znajomości marki/produktu



Domykanie e-sprzedaży



Generowanie innych akcji online, takich jak pobrania, zapisy na formularzach itp.



Edukacja i budowanie pozytywnych wrażeń związanych z marką lub produktemx

Kolejnym krokiem jest ustalenie budżetu na działania mediowe. Jeśli nie wiesz, jaki budżet jest optymalny w Twoim przypadku, nie przejmuj się – zaprezentujemy wstępny mediamix z uwypukleniem kluczowych wskaźników efektywności, które ułatwią Ci podjęcie decyzji, jak dużo powinieneś zainwestować w reklamę i z których kanałów w ogóle skorzystać.

W kampaniach digital rozliczamy się za zrealizowane cele:

Liczbę odsłon lub obejrzeń reklam video lub display
Liczbę kliknięć w reklamy display, paid search, posty sponsorowane, reklamy natywne
Zliczone sesje, liczbę unikalnych użytkowników na stronie z ww. kanałów
Liczbę akcji na stronie - zapisów na formularzach, pobrań katalogów, aplikacji itp.
Liczbę zrealizowanych sprzedaży lub koszt pozyskania sprzedaży w e-sklepach.