Jak dobieramy media w kampaniach?
Wieloletnie doświadczenie w realizacji kampanii praktycznie we wszystkich obszarach mediowych pozwala nam z dużym prawdopodobieństwem przewidywać skuteczność i efektywność kosztową poszczególnych kanałów oraz formatów reklamowych.
Wychodzimy jednak z założenia, że każda udana kampania wymaga przeprowadzenia testów, które potwierdzą lub wykluczą sensowność wykorzystania danego kanału w danej sytuacji – jest zbyt wiele czynników, które mogą wpływać na sukces lub porażkę danej kampanii, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć przed jej startem.
Dobór mediów rozpoczynamy od podziału na te których zadaniem jest:
Wspieranie znajomości marki/produktu
Domykanie e-sprzedaży
Generowanie innych akcji online, takich jak pobrania, zapisy na formularzach itp.
Edukacja i budowanie pozytywnych wrażeń związanych z marką lub produktem
Kolejnym krokiem jest ustalenie budżetu na działania mediowe. Jeśli nie wiesz, jaki budżet jest optymalny w Twoim przypadku, nie przejmuj się – zaprezentujemy wstępny mediamix z uwypukleniem kluczowych wskaźników efektywności, które ułatwią Ci podjęcie decyzji, jak dużo powinieneś zainwestować w reklamę i z których kanałów w ogóle skorzystać.